Most szól:
Vezeti:
2016.06.17 Péntek . 19:18

4 alkalmazás, melyek személyi edzőként segíthetnek

Elkezdeni mozogni sosem késő - hátha ezek az appok segítenek benne!

Tagadhatatlanul beköszöntött a nyár, és sokan az első nyári napsugarak simogatásakor döbbennek rá arra, hogy az áhított bikini- illetve beachbodytól még messze állnak. Azonban kellő mértékletességgel, kitartással és némi okos kütyüs segítséggel lehet orvosolni a kisebb-nagyobb problémákat.

A következőkben olyan applikációkat mutatunk be, melyek gyakorlatai és tippjei hamar szemmel látható eredményeket hozhatnak - persze csak akkor, ha a felhasználók rendszeresen neki is veselkednek a feldobott gyakorlatoknak!

Sworkit

Négy különböző kategóriába sorolt mozgásforma közül választhatunk, és azt is megadhatjuk, hogy hány percet szeretnénk tornázni. A gyakorlatok, amelyeket videókon keresztül mutatnak be a trénerek, az egész testet átmozgatják. Egyik nap végezhetünk erőnlétre edzhetünk, másik nap jógázhatunk, és természetesen a népszerű és sokoldalú kardio edzés sem maradhatott ki a kínálatból!

Couch to 5K (C25K)

Ez az alkalmazás azoknak készült, akik nem hívei a zsúfolt edzőtermeknek, és otthon sem szeretnek a négy fal között edzeni, viszont kis ösztökéléssel még felveszik a nyúlcipőt! A futó app a nulla tapasztalattal bíró sportolni vágyóknak is segítségére van, hiszen fokozatosan tudjuk benne emelni a dózisokat és a távokat. Így a kezdeti gyaloglós, kocogós szakaszból is fokozatosan felfejlődhet bárki rutinosabb futóvá! A mobilalkalmazás ráadásul hasznos információkkal is ellátja a felhasználókat, hogy ne erőltessék meg magukat. Ráadásul összevonható különböző zenei programokkal is, hogy egy percig se legyen unalmas a futkorászás!

The 7-minute Workout

Ezt az applikációt kifejezetten azokra fejlesztették, akiknek olyannyira zsúfolt a napjuk, hogy alig pár percet tudnak szakítani a testmozgásra. Ebből adódóan természetesen a gyakorlatok intenzitása is fokozottabb, mint más fitneszalkalmazásoknál. Ettől függetlenül nincs nagy eszközigénye ennek sem, mivel csak egy falfelületre és egy székre van szükség ahhoz, hogy a változatos pár perces gyakorlatokat elvégezhessük.

MapMyRide

Kerékpárosok előnyben! A mobilapp méri, hogy a biciklis mennyit tekert, milyen sebességgel, és hogy mennyi kalóriát égetett el az adott útvonalon. Persze gyaloglók és futók és használhatják! Egyszerű, áttekinthető, és ugyanakkor remek motivátor is!

Forrás: CollegeCandy

Kép: Facebook