Most szól:
Vezeti:
2018.12.02 Vasárnap . 11:54

Megérkezett az év legfrappánsabb átverése

Ennél zseniálisabb marketingkampányt rég láttunk már, mint amit Paylessnek köszönetünk.

A kaliforniai székhelyű cipő üzletlánc zseniális ötlete a fél internetet megmosolyogtatta, ugyanis kegyetlen tréfát űzött az influencerekkel.

Az egész úgy kezdődött, hogy az üzlettulajdonosok Santa Monicában a volt Armani üzlethelyiséget kibérelték, majd a márka nevét egy kicsit megváltoztatták Palessire, hogy olaszosabb hangása legyen. A boltban lévő pár ezer forintos cipők árát pedig jóval 150 ezer forint fölöttire árazták. Mindezek után pedig nem volt más hátra csak meghívni jó pár influencer leányzót a nagyszabású rendezvényre, akik úgy tudták, egy luxusmárka megnyitóján vesznek részt.

 

Természetesen az átverés senkinek sem tűnt fel és mindenki úgy vélte, hogy minőségi és kifinomult termékeket árulnak az üzletben. A számos selfie és instastory után a divatrajongók átszámítva 860 ezer forintért bevásároltak a cipőkből, ugyanis nem tudták, hogy ezek a lábbelik sokkal olcsóbbak, mint gondolnák.

A meghívottak csak később tudták meg, hogy az egész egy óriási átverés volt és egy zseniális marketingkampány részesei voltak. A cipőkre elköltött pénzt az összes influencer visszakapta, sőt még a drágának hitt olcsóbb cipőt is megtarthatták!

Szerintetek is zseniális ötlet volt?

Forrás: boredbanda

Lead kép: pexels